۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۳۴

اسكوچيچ:

فولاد غيرمنطقي عقب كشيد/ با تمام وجود برابر سپاهان قرار مي گيريم

فولاد غيرمنطقي عقب كشيد/ با تمام وجود برابر سپاهان قرار مي گيريم

اهواز – خبرگزاري مهر: سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود گل زودهنگامي كه در برابر استقلال خوزستان به ثمر رسانديم ولي به دلايل غير منطقي عقب كشيديم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسكوچيچ سه شنبه شب در نشست خبري بعد از بازي تيمش در برابر استقلال خوزستان كه به پيروزي تيمش منجر شد، اظهار كرد: طبيعي بود كه مانند هر شهرآورد ديگري بازيكنان از نظر روحي و رواني فشار فراواني را تحمل كنند ولي خوشحالم كه توانستيم اين بازي را به سود خود تمام كنيم.

وي افزود: كادرفني تيم ما نسبت به اشتباهات تيم آگاهي كامل دارد و نقاط ضعف تيم خود را در اين بازي بررسي كرديم.

سرمربي تيم فولاد خوزستان گفت: گل زود هنگام ما در اين بازي باعث شد به دلايل غيرمنطقي تيم ما عقب بكشد و تيم حريف فشار فراواني را به تيم وارد كند.

اسكوچيچ بيان كرد: هر دو تيم در اين ديدار خوب كار كردند ولي تيم ما نسبت به حريف بهتر كار كرد و قدر موقعيت به دست آمده خود را ندانستيم.

وي تصريح كرد: به عقيده من با توجه به شرايط آب و هوايي كه بر اين بازي حاكم بود تيم ما به خوبي توانست كار كند و نتيجه بگيرد.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تيم ما براي هر بازي خود برنامه هاي خاص خود را دارد. سعي مي كنيم در بازي با سپاهان اصفهان نيز با تمام وجود به ميدان برويم.

اسكوچيچ اظهار كرد: تيم هاي واقعي و حرفه اي هميشه حتي اگر خوب هم بازي نكنند مي توانند نتيجه را به خود سود خود رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال صنعتی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 19:25 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به اتمام رسید. یوسف وکیا در دقیقه 12 برای فولاد گلزنی کرد.

کد خبر 2353571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha